Gençlik başımda Duman...

Gönderen Peacebewithyou 19 Ağustos 2008 Salı





Ah gençler ah!!!

Ülkemizin büyük çoğunluğunu oluşturan gençlerin durumlarını şöyle bir düşündüm de...
Gençlerin çoğu nerede hoş- boş işler var orada. Ne olacak dedim kendi kendime:

”Hocam sen ne diyorsun”

“Valla ben bilmem bir daha bakacağız duruma”

Gibi diyalogları içimden geçirmiyorum desem yalan söylememiş olurum. Şimdi bu gençler içinde bir şeyler yapmak gerek(ir).

Bir sürü gençlik faaliyetleri yapan kuruluşlar var. Kolları sıvadım “Ne olacak bu gençliğin hali hocam?” sorusuna yanıt bulmaya çalıştım.

Buldum mu? En azından çalıştım.

Şimdi burada gençler içinde faydalı olacağına inandığım argümanları, ilanları paylaşacağım. Hani meşhuuuuuur bir laf vardı bir zamanlar “Bendensin”diye. İşte yeni sloganım diyeceğiiiiiiimi mi sandınız, tabiki değil. Ama iş gençler oldumu bendeni, sendeni olmaz bu işin, Hepimizden olur.

Yine uzatıyorum. Dedik ya sözde değil özde olmak gerek!

Bekleyin gençler akıyorum ortamınıza.